tirsdag den 30. august 2011

New Yooooork!








Det er lidt tid siden jeg var i New York! Har i dag været i Lancaster i præcis en uge!


Min rejse startede tidligt om morgenen hvor jeg kørte til lufthavnen med mine forældre, min lillebror og min veninde. Vi ankom lidt tidligt, så vi ventede lidt på de andre. Da vi alle var samlet, gik vi hen for at blive checket ind, hvilket gik helt fint. Efter det var det tid til at sige farvel og så var det ellers afsted!!
Flyet til New York føltes ret hurtig! Jeg sov meget af vejen og ellers snakkede jeg med de andre søde udvekslingsstudenter jeg fulgtes med. Vi var 9 danskere på vores camp.
Da vi ankom til hotellet fik vi hurtigt vores værelser. Jeg boede på værelse med Nanna og Julie fra Danmark, hvilket var rigtig hyggeligt. Vi havde lidt tid for os selv inden vi skulle ned på hotellets restaurant og spise sammen med alle de andre.
Da vi havde spist gik vi op på vores værelse og tændte for tv'et, hvilket hurtigt blev slukket igen, fordi vi var så trætte!
Lørdag morgen var det tidligt op og ind og se Manhattan. Vi havde en guidet tur fra 9 til 12-13 tiden. Det var virkelig godt. Efter det havde vi tid til at gøre hvad vi ville. Jeg fulgtes med Katrine og Isabella, 2 søde piger fra DK. Vi brugte det meste af vores tid på Times Square og 5th Avenue! Det var helt vildt fedt!
Da vi kom tilbage til hotellet skulle vi til et "møde" med alle de andre, hvor vi alle havde forberedt et spørgsmål, som vi så fik svar på! Efter det spiste vi igen aftensmad på hotellet og gik tidligt i seng efter en laaaaaang dag! med jetlag!
Søndag startede også med en guidet tur, hvor vi blandt andet så frihedsgudinden, ground zero, chinatown og Wall Street. Efter turen havde vi igen tid for os selv, som vi igen brugte på Times Square :D
Da vi kom hjem havde vi et lille møde om flyturene mandag, hvor de gav os en masse info om hvordan vi skulle gøre!
Om aftenen var det pakke og veje tid igen!!! da vi var færdige med det gik vi i seng. Jeg skulle allerede op kvart i 3, så jeg fik ikke meget søvn :D Jeg fik checket ind i lufthavnen ret hurtigt, og så var det ellers bare at vente på mit lille fly! Da jeg kom til Chicago lufthavn, var det lidt forvirrende at finde det næste fly, men det lykkedes :D Jeg var i Lancaster ved 9-halv 10 tiden om morgenen :)
Jeg er faldet godt til i min familie og er ved at vænne mig til det hele!
Jeg startede til Cross Country i sidste uge! Det er vildt hårdt, men det er også meget sjovt, man skaal bare lige igang!
Jeg har også fået lavet mit skoleskema for første semester idag:

Spanish l
Study Hall 1/1
Concert Choir
Written communication

Algebra ll
American & Global Issues
Study Hall 1/1
Photo Technology

Ingen kommentarer:

Send en kommentar