onsdag den 21. december 2011

Det er jul!

Det er juleaften om kun 4 dage... Det er utroligt så hurtigt tiden går! Jeg er slet ikke i julestemning endnu! Her er ingen sne, hører ingen julesange i radioen, intet julepynt på skolen, og heller ikke det store herhjemme. Udover vores store juletræ selvfølgelig.. :D en anden ting der bestemt ikke hjælper på mit julehumør er at jeg skal i skole lillejuleaften........ Men, måske er jeg heldig nok til at kunne pjække den dag, fordi Lea flyver hjem om morgenen, og mig og Nikki vil tage ind i lufthavnen i Dubuque for at sige farvel til hende! :)

I sidste weekend tog Nikki og jeg hjem til Lea for at have vores sleepover inden hun tog hjem.. Det var rigtig hyggeligt og vi fik lavet en masse sjove ting. OG det begyndte at sne!!! men det er væk igen.. :(

JEG VIL I JULESTEMNING!! der er noget galt!! :D

Juletræ med danske hjerter og Bedstes nisser :D

Vores store juletræ

Plakat Nikki og jeg lavede til Lea

:)

Scotty

:D

:)

1 kommentar:

  1. Du kan glæde dig over, at det er præcis det samme herhjemme. Bortset fra julesangene i radioen - her spiller de ikke andet, så man er ved at blive skør :-) Knus mor.

    SvarSlet