søndag den 8. maj 2011

Infomøde

Så blev det endelig tid til infomødet med explorius..
Jeg har glædet mig rigtig meget til mødet, og til at møde nogen af de andre der skal på udveksling. Jeg syntes først at 6 timer lød som virkelig meget, men det føltes egentlig ikke som så lang tid :) De første par timer gik med lidt general information om explorius og om hele processen fra man bliver godkendt, til man kommer afsted og til man kommer hjem igen. Det var meget rart lige at få lidt mere afvide. Jeg havde lidt håbet på at få min familie før mødet, fordi jeg forestillede mig at det ville være nemmere, men det var faktisk helt fint selvom jeg endnu ikke har fået en familie :) Efter al informationen var der lavet en workshop for eleverne. Det synes jeg var meget sjovt at prøve. Da jeg er medlem af organisationen cisv er det noget jeg har prøvet en del gange før, så det var ikke så 'fremmed' for mig. Alt i alt synes jeg det var et rigtig godt møde, det var også spændende at møde en masse af de andre der tager afsted. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar