søndag den 29. maj 2011

Sidste skoledag!

Så blev det endelig sidste skoledag!
Fredag den 27. maj, var en helt fantastisk dag! Jeg gik ud af folkeskolen, med den skønneste klasse, 9.c <3
Jeg vil virkelig komme til at savne mine venner i den klasse! men jeg glæder mig også vildt meget til at starte et nyt sted, med en masse andre mennesker! Kan næsten ikke vente længere, vil så gerne bare til USA lige med det samme! :)
Mangler også lige de sidste 4 eksamener.. De må meget gerne gå ret hurtigt over.. :)
Skal op til fysik allerede imorgen, hvilket ikke lige er fedeste, men så er det jo overstået!


Der er ikke rigtig noget nyt fra Explorius, jeg venter stadig bare på at jeg får min familie! :)

2 kommentarer:

  1. Ohhh... jeg fikk ikke familie før 26 aug... Håper du får det før meg!

    SvarSlet
  2. orh.. det var godt nok sent! Jeg håber også jeg får en familie snart! :D

    SvarSlet