søndag den 18. september 2011

Shopping og kaktus maling!



Fredag aften kom Rene og Nikki og hentede mig, og vi tog hjem til Rene. Vi startede med at tage en tur rundt for at se alle hendes marker og køer på hendes 4 wheeler! hvilket var vildt sjovt! Vi sad alle tre på den, og Nikki sad bagerst så hun var ved at falde af et par gange, men vi havde det rigtig sjovt :D
Efter det "lavede" vi nogen pizzaer og spiste dem. Vi begyndte at se en film og så kom Amber fra arbejde. Resten af aftenen brugte vi på at snakke, se film, spise popcorn og flette hinandens hår, hahahahah :D ++++ GRIN!
Da vi endelig gik i seng skulle vi næsten op igen, da vi skulle tidligt til Dubuque lørdag morgen, da Amber skulle være tilbage på arbejde klokken 15 :)
Vi kom ind til shoppingcenteret i Dubuque, og kunne ikke forstå hvorfor der var så mange mennesker. Vi fandt dog ret hurtigt ud af at det var fordi CeCe/Bella Thorne skulle komme til centeret for at give autografer.. Først havde vi INGEN idé om hvem hun var, men da vi så så hende, fandt vi ud af hun var fra en serie der hedder "shake it up".. Nå, men vi var ikke kommet for at se hende, vi ville bare gerne shoppe til homecoming, men det var ret svært med alle de mennesker der stod i kø gennem hele centeret.
Vi prøvede en hel masse kjoler, og andre sjove ting. Men vi fandt hvad vi skulle bruge, og det var en hel vildt sjov weekend, hvor jeg fik brugt en heeel masse penge! :D


mine homecoming sko og min homecoming kjole

Da jeg kom hjem efter vi havde været ude og shoppe, toge jeg med Jill og Troy ind til Platteville for at handle. Lidt efter vi kom hjem, kom Katie hjem sammen med Ally og Erin. Vi spiste nogen pizzaer vi havde taget med hjem. Efter vi havde spist malede vi Katie kaktus...... Vores homecoming tema er Wild West, og Katie skal hjælpe med at lave noget til det, og hun har lavet en kæmpe kaktus, som vi så malede færdig. Efter det skulle jeg lave havregrynskugler til idag. Erin hjalp mig, og det var ret sjovt, vi grinte hele tiden, og de andre troede vi var helt væk! Da vi endelig var færdige, ville Katie lave "oreo balls" så hun kørte indtil byen sammen med Ally for at købe nogen ting til det. Da de kom tilbage begyndte de at lave dem, mens mig og Erin kiggede på øer. Vi fandt en ø vi godt kunne lide, så den har vi tænkt os at købe når vi får råd! :D

Idag var jeg til en picnic med alle de andre udvekslingsstudenter i området, vi var en hel masse, men kun 3 fra Danmark. Christine, Nicolaj og mig. Det var rigtig hyggeligt.

Nu er jeg hjemme igen, og vil gå i gang med alle mine lektier til imorgen! :D

1 kommentar: