tirsdag den 31. januar 2012

SURPRISE!

I søndags, igår, havde Rene's familie planlagt et surprise party for hende. Nikki, Emily og mig selv var de eneste af hendes venner som var der. Nikki og jeg kom først. Vi havde fået af vide at vi skulle være i bowlinghallen kl. 12, så vi var der 5-10 minutter før. INGEN var der og vi blev meget i tvivl om det overhovedet var der, eller den dag, men 5 minutter senere kom Emily. Det lettede lidt, så var vi i hvert fald ikke de eneste. Lidt over 12 kom hendes familie, og vi satte os ned ved bowlingbanerne for at gemme os for Rene. Hun kom sammen med sin søster lidt senere, og blev overrasket over at se hendes familie der. I første omgang lagde hun slet ikke mærke til os. Men da hun så efter et stykke tid fandt ud af at vi også var der blev hun meget glad. Vi spiste pizza og begyndte at bowle. Jeg regnede med at jeg faktisk var okay til bowling, og Nikki har brækket højre hånd så hun var nødt til at prøve at spille med venstre, så jeg regnede med at jeg i det mindste ville slå hende.
Første runde gik okay, ikke dårligt men heller ikke for godt. Nikki havde problemer, fordi hun ikke kunne ramme keglerne med venstre hånd. Næste runde havde Nikki  fået gang i en smart metode og var faktisk foran mig hele spillet...... Men!!!!! Jeg vandt med fire point til sidst!! Muhahahhaha :D
Det var rigtig sjovt og rigtig hyggeligt, men nu har jeg mega ondt i armen! :D Er slet ikke vant til at bruge de "muskler!" :D :D


1 kommentar:

  1. Problemet er, at du ikke er vant til at bruge nogle muskler :o)Ha Ha

    SvarSlet