tirsdag den 14. februar 2012

En lille shoppingtur..

Sidste torsdag efter skole tog jeg med min værtsmor til Dubuque. I næste weekend skal vi optræde med vores Cabaret som hedder "Cabaret Full of Dreams." Det er et show (mainly musik) hvor vores kor i skolen og en masse solister optræder. Da jeg er med i koret skal jeg optræde med "I'm a Believer" og "Cabaret." Til "I'm a Believer" skal vi have en farverig kjole, sorte ballerinaer og en tiara på. Da jeg ikke rigtig havde nogen kjole eller sko var vi nødt til at tage ud og shoppe efter det. Jeg fandt kjolen og skoene, og så købte jeg et par ekstra ting også :)

Her ville jeg have lagt nogen billeder ud, men min computer kan ikke længere tage mit kort fra mit kamera, så jeg vil lægge dem ud når/hvis jeg får det fikset :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar