fredag den 18. februar 2011

Godkendt af ICES

FINALLY!
Idag kom der endelig en mail fra explorius, hvor der står at jeg er blevet godkendt af ICES, og at de nu vil begynde at lede efter en værtsfamilie til mig!
En del af mailen fra ICES:

Dear Amanda,

Congratulations! You have been accepted to participate on the Semester Program/Academic Year Program with International Cultural Exchange Services! The staff of ICES has now begun the process of confirming your host family for you and we feel confident that you will have a wonderful experience during your stay in the United States!


Nu er der ikke andet at gøre end at vente, forhåbentlig vil det ikke tage så lang tid for dem at finde en familie. Det ville være rart snart at finde ud af hvor jeg egentlig skal hen i USA. Alle mine venner + familie, spørger mig hele tiden hvor jeg skal hen, og det er lidt irriterende hele tiden at sige "det ved jeg ikke endnu".


Jeg har stadig vinterferie indtil på mandag, og har tænkt mig at bruge de sidste par dage på at slappe af, hvilket jeg egentlig har gjort det meste af ferien! ;D I aften skal min lillebror, Adam, godt nok holde fødselsdag for hans venner og imorgen eftermiddag holder han fødselsdag for familien, så helt afslappet bliver det da heller ikke! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar