mandag den 21. februar 2011

Karakterer

Jeg har fået de fleste karakterer fra terminsprøverne idag, og sådan set er det gået fint nok indtil videre:

Færdighedsregning 10

Problemregning 12
Dansk retskrivning 7
Dansk læsetest 10
Dansk stil 10

Så mangler jeg bare at lave engelskprøven. Heldigvis slap vi for at skulle have prøver i tysk, da vores tysklærer meldte sig syg lige inden ferien, og ikke kommer tilbage foreløbig. Vi har egentlig ikke fået af vide hvorfor hun ikke kommer endnu, men det er vidst nok noget med noget stress ;)

Har stadig ikke hørt mere fra Explorius, hvilket er klart nok :D haha, der er jo kun gået et par dage.. Alligevel kan jeg ikke lade være med lige at tjekke min mail, hver gang jeg får muligheden for det! Det kunne jo være der var kommet noget nyt :) Glæder mig endnu mere til at skulle afsted nu hvor jeg har fået afvide at de er begyndt at lede efter en familie, nu er man ligesom et trin tættere på at skulle afsted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar